Get to know me

Almost In Finnish

So this could be my first post almost entirely in Finnish. When it’s impossible to describe… My mother tongue is there to help.

On our way to Copenhagen

Paola haastoi mut (heti tuntuu oudolta kirjottaa suomeksi) vastaamaan kysymyksiinsä blogissaan ja koska en oo koskaan ennen tehny tämmösiä nii päätin et kerranki voisin olla vuorovaikutuksessa muidenkin bloggareiden kanssa. :D Eli siis Paulan blogi: Omaa etsimässä ja linkki kysymyksiin.

1. Milloin olet viimeksi ollut lavatansseissa?
Jos nää tarkottaa niinku sellasia “nuorisobileitä” tai bileitä ni viimeks olin Klaukkalassa poikaystävän kaverin synttäreillä noin kolme viikkoa sitten. Vieraat ei ollu ihan nuoria kylläkään, vanhempia ku minä kaikki. Siis no ehk mun poikaystävä oli nuori, koska nuorensin sitä? :D Ja musa oli kuin lavatansseissa ja ehkä iästä johtuen en tuntenu biisejä yhtään. En tykänny. Musasta siis siellä.

2. Mikä on lempparisi Disneyn leffoista?
Kääk! tää o vaikee. Oon kattonu Disneyn leffoja paljon, mutta en muista nyt kauheesti niistä mitää. Siitä on aikaa, kun olen viimeks katsellut. Mutta mun pitkäaikasin suosikkini on Maija Poppanen, vaikka en olekkaan isompana sitä katsellut. Lapsena olen katsonut sen yli 10 kertaa.

3. Millainen kirja olisit?
Tarkotakko sisältöö vai ulkonäköö? Olen tositarina kiusaamisesta, ja kirjassa on sellanen blondi tyttö just niin kuin mä. Kirja loppuu siihen kun se kävelee maantien vartta eteenpäin ja ajattelee sitä kuinka kesä on kaunis.

4. Jos saisit vieraan ulkomailta, mihin veisit hänet asuinpaikkakunnallasi?
Mun takapihalle kesällä. Vaikka en siellä usein olekaan.

5. Mitä ruokaa osaat tehdä parhaiten?
Tortilloja ja jauhelihakastiketta :D <3

6. Koska olet viimeksi puhaltanut saippuakuplia?
Ehkä ykkösellä lukiossa ku mun kaveri oli hulluna niihin :D

7. Entä milloin viimeksi kiipesit puuhun?
Vaikea… Kööpenhaminassa Toukokuun alussa, mutta se oli valekiipeäminen. :)

8. Ensimmäinen laulu, joka tulee mieleesi ala-asteen musiikkitunneilta?
On laiva valmiina lähtöön – 6-luokalta päästessäni alemmat luokat lauloivat tätä meille hyvästiksi, kun seisoimme edessä kevätjuhlassa. Silloin valehtelin itselleni, että olin liikuttunut.

9. Kuka oli lempi-Spaissarisi?
Spice Girls? Ööö. :D En tiedä. Vai tarkotatko kappaletta kenties? Sit se on 2 become 1.

10. Kumpi kuuluu sinun sanavarastoosi, vihta vai vasta? (vai joku muu?)
Jännää en ole tätä miettinyt. Sanoisin että vihta.

11. Rukoiletko mieluummin yksin vai yhdessä?
Yksin, koska en uskalla avata suutani yhteisrukouksissa.

So now in English! Summer has come and my last exam was today!!! I’m free (almost)! And now I may have time to blog! I was in Copenhagen and I have few pics from there.

The Little Mermaid

Niin etelä ja pohjoinen kaikki meitä varten on

HmusicK

One response

  1. siiiiis lavatanssit on lavatanssit. Tanssilavalla tapahtuvaa paritanssia. Valssia, jenkkaa, humppaa, foxtrottia… kukkamekkoja. Sun kuvaukses ei kuulostanu lavatansseilta, eli ehkä et oo ollu ikinä :D

    Ja juu, tarkotin kirjan sisältöä.

    Ja löl, ootko sää niin nuori, ettet muista Spaissareita? :P

    Ihhis kivuli postaus sulla, oot niin höps söps!

    30/05/2012 at 5:57 PM

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 252 other followers